Lite fredagsmys

2009-03-13 / 20:18:22
HA! trodde jag att jag skulle få sovmorgon idag...pytsan...kvart i 9 kommer mamma o frågar om jag e vaken...mmmm mummlade jag från sängkammarn...både plus o minus att mamma min har egen nykel hit =)
hon började röja här hemma så det va bara o gå upp o se glad ut...
sen bar det av ner på stan...gick i varenda kvinnoaffär i hela varberg...till sist hitta mamma en överdel som hon tyckte va okej så den köpte hon,...jag gick till bolaget o köpte öl till tommy....

när jag kom hem stod regard o vänta på mig...han hade köpt semlor så det va bara o sätta på kaffet =)

Min första semla för i år =) hehe


Hahaha regard o simba =)

sen när tommy kom hem från jobbet o hade jason med sig så bestämmde sig jag o regard för att åka till gekås o kolla läget lite =) slutade med att jag va 700kr fattigare...hehe
hittade dock en 25års present till zita som fyller tant i år ;)  en peruk till tommy hahhaa =)
en asa go tröja till mig o tusen "bilar" grejor till lilleman...pussel ,tröja mm
sen kom vi hem o då åkte vi o handla lite mat...orkade inte laga mat efter dagens stress =) så vi köpte en smörgåstårta =) mmmm va GOTT!!! blev goe mätt =)


JUST NU:

Som vanligt är det fredag o tommy somnar tidigt =) han e lite småtrött alltid på fredagar stackarn...
men jag e ganska van vid att roa mig själv på fredag....
mitt största frågetecken är nog vad tusan man ska hitta på imorgon? hmm...

ja ja tv dax till max =) puss o kram
Kommentarer!
Postat av: Nina

Gott med smörgåstårta, det ska jag nog lyxa till med snart.. Så blir man inte tant när man fyller 25! hytter med fingret ;)

Kommenterat - 2009-03-14 / 08:16:02  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: