känna?

2009-03-24 / 10:44:27

Ibland blir ord meningslösa....går i slentrian....ibland vill man känna innebörden i orden "jag älskar dig" bara genom närhet, känslan man får av att få va nära.

idag har jag hittills damsugat, städat bort alla mina vinterskor hehe nu e det ordning o reda i skostället =) ska börja tvätta nu vid 11 då blir det 5(!) maskiner tvätt....helt sjukt....på bara en vecka...jaja
igår va pattsy här en sväng på em o umgicks lite...alltid lika trevligt....=)

idag känner jag mig lite piggare än igår...fortfarande snorig dock men jag har mer ork...Jason ligger just nu o kollar på dora alltid lika skönt när han fastnar i det programmet o jag får några minuter för mig själv...

senare idag kommer daniel hit o jag ska äntligen klippa av honom allt hans lurv på huvudet haha han har inte klippt sig sen i sommras...hahha så jag kommer nog få o göra =)

hmm vad ska jag laga till lunch idag? gahhh alltid lika svårt...=/


puss o kram

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: