helgen i ett nötskal

2009-03-08 / 13:43:55
Igår blev det nästan 12h arbete dagen flöt på väldans bra så det kändes inte som 12h...sen gjorde man ju bäst siffra så man är ju tok nöjd =)
när jag kom hem så satt tommy o spela tvspel...alltid lika kul eftersom när jag gick hemifrån så spelade han oxå...hmmm finns det inget vettigare o göra när man är 30+ ?
så även om jag va helt död efter två dagars monsterpass på jobbet så blev jag så sne på tvspeladet så jag bestämde mig för o gå till krogen o ta en svängom...sagt o gjort ringde patrichaaa o hon va på så vi gick ner på krogen nyktra o dansa röven av folk....hahhaa väldans trevligt =)
kvällen va trevlig men slutet blev inte som planerat...men men pratar man bara så kan man lösa det mesta..?!
känner mig bara jävligt splittrad...

idag hade jag tänkt o städa...men orkar itne riktigt fullt ut =) röjt upp i köket iaf så nu glänser det...ska dra fram snabeldraken senare tänkte jag o moppa golven...suck va tråkigt =/
har lite smått huvudvärk idag...antagligen för att man fick för lite sömn nu i helgen...
har verkligen panik på mitt liv för tillfället...

puss
Kommentarer!
Postat av: Anonym

tv spel är livet!!!!! :)

Kommenterat - 2009-03-08 / 16:29:06
Postat av: Pattsy

du vet var ja finns så bara ring el kom hitom. thé har ja gott om å lyssna är ja bra på =) sköt om dig tjejen Pussåkram

Kommenterat - 2009-03-08 / 17:15:33  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: