FREDAG

2009-03-06 / 11:57:14
Då sitter jag här o dricker min kopp te...=) jason har somnat innan maten....jaja idag får det  väl gå han va ju så trött stackarn...ska snart åka o jobba eller det är en timme kvar...känner mig tok trött idag...inte alls så sugen på o jobba =( men men har inget val...ska ha med mig en macka idag till jobbet har aldrig hänt förut typ...ska bli kul hahhaa gud va sjuk i huvudet jag e...vill egentligen bara lägga mig o sova igen ;)
Jag har iaf vart o handlat i morse skit trist alla pengar tog slut o jag fick inte mycket mat känns det som....sen åkte jag även o tanka bilen...vilket oxå va dyrt jävla skit att man jobbar så dumt att man måste ta bilen....
nä nu ska  jag ta o göra min lyxmacka jag ska ha med mig hahaha ha en toppen grå fredag!

PUSS O HEJ
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: