Fredag- Vilken dag!

2009-03-27 / 21:46:34
Oh my gooooood! vilken dag....jag som hade planerat så mycket...
börjar med att chefen ringer redan vid 08.00 o frågar om jag kan jobba?! (jag som skulle vart ledig och fixa färdigt köket )
så ner till jobbet...o chefen ser riktigt risig ut så jag säger till honom o åka till vårdcentralen o kolla upp det....efter mycket tjat ger han med sig o åker...kommer tillbaka efter 1-2h o har fått beskedet att han har lunginflammation...SUCK! ja inte mycket o göra åt det vara bara för honom o packa ihop o åka hem o låta mig sköta resten....så mycket fick jag för att jag trodde jag skulle få va ledig tills på torsdag...så nu blir det kontorsjobb hela nästa vecka...jajaja alltid lika kul o leka chef hehe =)

sen i eftermiddag när jag äntligen kom hem vid 4 tiden så tog jag det lite lugnt sen åkte jag o lilleman till gekås hihi älskar det stället =) fick köpt ett par nya skor till tommy o ett par tofflor till lilleman...sen en vårjacka till lilleman sen inget annat som va vettigt...bara kul o komma ut o göra nånting...
eftersom jag fick lönen idag....ÄNTLIGEN....våran ekonomiansvarig på jobbet hade glömt o lägga in lönerna...HUR FAN KAN MAN GLÖMMA DET??? jajaja hon har tur att pengarna kom in innan helgen annars hade det lätt kunnat hända en olycka ;) hehe...

nä nu e jag helt färdig...ska slappa lite i soffan o vänta på att tommy kommer hem från garaget sen blir det läggdax...har haft en tuff dag idag...=/ tur att den snart är över ;)

puss o kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: