förkyld...

2009-03-22 / 22:03:42
helt tät i näsan o snoret bara rinner....trög i huvudet o känner bara för o dö....tur att man e ledig imorgon så man kan vila upp sig o kanske bli frisk...hatar o va sjuk...

haft en mysig kväll med pattsy...tycker synd om henne idag stackarn hade sån värk =( bjöd henne på lite mat o sen en kopp te...=)  sen kom tommy hem o va lite småsur för att dom hade förlorat....jaja det går väl över...
nu sitter jag här i soffan o kan knappt andas....jävla näsjävel....bli fan tokig snart....

annars har jag haft en väldigt trevlig dag idag men min lille solstråle till son =)
 vi va hos min mamma o käka lite o sen gick vi o köpte blommor som jag hjälpte henne att plantera...alltid lika kul =) älskar o grejja med blommor =) och vi fika oxå givetvis det går ju inte o hälsa på mommo utan o få fika ;)

hmm,,,funderar på....jag tror jag e ledig imorgon...för chefen har ju inte sagt att jag behöver jobba...hmm tänk om jag ska jobba?! jaja han ringer väl då "som vanligt" hahha

är så satans gottesugen nu med...blir så trött på mig själv måste sluta med sån skit nu, kommer jag aldrig bli nån beach år 2020 annars hahaha
är lite småsugen på o skaffa ett barn till men det går i perioder vissa stunder vill jag verkligen till max andra inte alls...antagligen har jag väl ägglossning just nu o det är därför jag känner för barn just idag hahha jag e bra knäpp jag...

nä nu ska jag kolla färdigt på beck filmen o sedan blir det sängen o jag hoppas jag e ledig imorgon... =)
tack för idag ;)
puss o kram
Kommentarer!
Postat av: Nina

Det skulle väl sitta bra med en lillebror/syster till Jason, det blir ju en bra ålder emellan barnen iaf. :) Om det är magen du saknar så kan du komma o klappa på min så kanske suget håller sig borta ett tag till ;)

Kommenterat - 2009-03-23 / 12:07:42  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: