glasslördag

2009-06-27 / 23:22:58
puh vilken dag...börjar med att jag vaknar o e svin trött..ligger förlänge o får stressa iväg till jobbet....väl framme på jobbet hoppar jag in i min kära glassbil o ska starta...nähä den vill inte starta, nu har växel lådan cpat loss igen....får mecka lite bil ringa lite samtal o 40min senare kommer jag äntligen i väg...börjar med o köra tvååkersamhälle som jag i vanliga fall kör sist på listan men eftersom det e tvååkersdagarna o grejjer på kvällen så fick jag göra så...blev då väldigt sen till mina övriga kunder men det gick bra ändå...så när jag kört himle så va jag färdig...i vanliga fall brukar jag stanna där o fika hos marie men idag så bjöd hon på mat...så gott o slippa laga mat själv när man kommer hem...
gjorde bäst av alla idag med känns underbart =)
tog dock 13h i en glassbil för o bli bäst hehehe men jag har fått en fin bränna på köpet ;)

nu har jag duschat o smörjt in mig i aftersun o slappar i soffan....tommy är ute o åker jänk med billy o co. lilleman sover över hos mormor. och jag sitter här själv o funderar på vad jag ska hitta på...sova eller göra nått kul?
jaja vi får se vad det blir....

puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: