torsdag

2009-06-18 / 23:42:26

är det idag men det typ känns som en fredag...skumt...
svin trött är jag nu efter allt jobb...fick ju lasta bilen nu ikväll med sååå satans tråkigt o kallt...

fick sova länge idag...=D mamma ringde o frågade vart jag höll hus vid halv 11 (jag vaknade av ringsignalerna) så jag fick snabbt upp på med kläder och iväg upp till mamma...för att sedan lämna Jas på dagis vid halv 12...åt frukost (lunch) vid 12 hemma hos mamma o sedan vid 13 åkte jag till jobbet...så idag har jag verkligen inte fått gjort nånting...

men tommy o jason har vart på kalas för farbror christian blir 30år idag GRATTIS! tyvärr kunde jag inte följa med för jag va tvungen o jobba, trist men nödvändigt i pengakassan...man får se det så....

morgondagen känns lite halv stressig men har iaf fått barnvakt, men jag får väl ringa min kära mor imorgon o fråga om hon vill köra ut oss till veddige o kanske hämta oss ;) hehehe ja vi får väl se vad hon svarar på det....känner nämligen inte för o va nykter imorgon...jag har ju itne druckit sen sweden rock o nu börjar det suga till lite i den tarmen...hehehe man kanske skulle ta sig en cider nu innan man ska lägga sig...då sover man gott iaf =) hahhaha
nä blir nog inget med det...nu blir det sista röken sen bums i säng

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: