tisdag morgon

2009-06-30 / 11:21:59
nu sitter jag här själv i soffan o pustar ut...pratat i telefon hela morgonen både med mäklare o banken...så senare idag får jag besked om lånelöfte...(vi ska ev. köpa hus) =)
ledig idag, o charsten (jasons plastfarfar) ringde i morse o frågade om han fick låna jason en stund...o givetvis gick det bra...så dom två är ute på äventyr och jag borde hoppa in i duschen....

gårdagen va det mycket jobb o senare på kvällen bara tvätt....=/ tommy va även iväg hos glenn o fyllde i sin "jason" tattuering...så idag borde jag åka ner till optikern, handla lite kött, grejja här hemma


fick precis samtal från banken...hmm...ja du vi får se....

nu ska jag ta o sparka igång mig själv lite....

puss puss
Kommentarer!
Postat av: Nina

Hus låter inte helt fel! Har ni hittat nått i närheten eller ska ni bli skogsmullar? hihi.. Jag är inne på hemnet dagligen o kollar men har inte hittat nått som har tillräckligt stort garage/ladugård. :S kram

Kommenterat - 2009-06-30 / 14:44:41  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: