shoppat

2009-06-16 / 23:04:30

Idag har jag:

  • letat förgäves efter en matta utan resultat
  • ätit stekt fläsk med min mamma o pappa o jason
  • gått på stan med Zita
  • Shoppat massa kläder till mig =) BARA mig (för en gång skull)
  • fikat med zita o jason
  • solat o myst på min mammas gräsmatta
  • ätit sallad med pattsy
  • flummat med pattsy
  • ätit glass
  • kollat tv

en snabb sammanfattning av min dag...är tok trött nu o borde duscha nu för o slippa stressa med det imorgon men jag tyar faktiskt inte...och imorgon blir det jobb...en runda som jag verkligen inte ser fram emot...=/ men men jag får väl göra det bästa av saken o hoppas det går väl hehehe
nä nu väntar min sköna säng med mitt sköna duntäcke...mmmmm =)

godnatt

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: