onsdag

2009-06-24 / 22:29:17
börjat arbetsveckan idag o det såg lovande ut men ack så fel man kan ha....folk e för fan inte hemma när det är såhär sjukt jävla cp varmt (nej jag är inte bitter på att jag måste jobba när det e typ 30grader)
svettats som en idiot idag i glassbilen eftersom den absolut INTE har AC....sinnessjukt

idag efter mitt läkarbesök så kändes allt mycket bättre...så vi får hoppas att det förblir så =)

just nu är det lite kaos på jobbet...o jag gillar inte det...jag blir så uppstressad vare sig jag vill eller inte...åhh jag hade verkligen velat ha lite semester....

nu känner jag att jag e trött mina karlar sover redan....jag borde oxå lägga mig men jag orkar inte än hehehe

puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: