nu åker jag...

2009-06-02 / 09:15:41
om några timmar så åker jag...just nu håller jag på o tvätta o packar det absoluta sista....
känns verkligen som om jag glömt nått...o jag funderar på hur jag ska hinna med allt...åhhh
lite smått halv stressigt här hemma med en trotsig jason o en lite små sur tommy.....hehe men när vi väl e påväg så kommer nog allt känns mycket bättre...

så nu kommer vi inte "höras" på ett tag ;) men jag återkommer på söndag o berättar om hur allt har varit...
ta hand om er o srf här kommer jag!!

puss puss
Kommentarer!
Postat av: Nina

Ha så skoj o sup inte bort dig!! ;) Hoppas på en hel redogörelse på söndag, så nu väntar jag både på det o bebis :P Tur att jag kan läsa bloggar med mobilen om jag skulle hamna på bb. :P Kram

Kommenterat - 2009-06-02 / 10:39:59  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: