ledig

2009-06-22 / 09:00:21
idag är jag ledig o just nu sitter jag på balkongen o bara njuter av att det äntligen är sommarväder...
idag ska jag försöka ta mig ner på stan o kolla om jag ska byta jeansen jag köpte förra veckan o köpa ett par andra eller om jag bara ska behålla dom jag köpte...

det står 2st stora brandbilar här utanför...och givetvis funderar man på VAD HAR NU HÄNT? man e ju en riktig pensionär o vill ha reda på allt hahaha
nä borde få i mig lite frukost o ge mig av....

puss
Kommentarer!
Postat av: Mange B

Klart man funderar, tänk om man kunde hjälpa till överallt som en superman!



Kram



Mange B

Kommenterat - 2009-06-22 / 15:37:06  | URL - http://www.lucifer.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: