klipp klipp

2009-06-22 / 22:35:32
Jaha då har man klippt sig...pattsy hjälpte till på ett hörn hon gjorde väl typ 2klipp men hon hjälpte ändå till väldigt mycket ändå tack så mycket vännen
jag har alltså om ni inte förstår klippt mig själv...varför? jo för att jag litar inte på frisörer o speciellt inte när jag kan klippa själv...då blir det iaf alltid som jag vill

idag har jag o min mamma gått på stan en sväng...jag letade efter byxer hittade ett par jag fastnade för dock kostade dom 1400kr vilket jag inte riktigt har råd till inte när man e mamma o inte kan tänka på bara sig själv...men men prova kan man =)
fick köpt 2 st bh som satt hur bra som helst...fick även inhandlat lite annat krafs...
när jag kom hem så fick jag sytt in min älskade klänning som helt plötsligt blivit förstor så nu passar den perfekt igen!

solat lite idag med o sen busat med lilleman, handlat mat o lagat mat,blev tacos o sen kolla på film va helt ok film faktiskt...o nu ska jag in i duschen för jag har sjukt mycket hår på mig....hatar små jävla irriterande hårstrån...GAHH!!!

puss puss
Kommentarer!
Postat av: Pattsy

hahaha ja den lilla hjälpen va inte mycke att hurra för =)

Tittar inom senare å säger bye bye =)

Puss

Kommenterat - 2009-06-23 / 12:18:12  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: