gör det igen...

2009-06-14 / 19:27:22
jahopp nu har jag gjort det igen....igår när jag jobba pajja jag 5 paket glass...helt otroligt vilken otur jag har inom jobbet nu....får hoppas att det vänder....jobbade 12h igår så jag va satans trött när jag kom hem så jag orkade inte blogga...

idag har jag vart toktrött knappt sovit nånting inatt...för vid 2 ringer det o man får aggera fyllechaffis....lagom kul...
sen upp i morse o full fart....käkade sen frukost o sen åkte jag o lilleman ut till veddige för o klippa ulla o maggan....slutade med att jag hade klippt axelsson o rikard också =)
alla blev himlans fina o ulla blev rödhårig...=)

sen in till stan mötte upp tommy vid donken så hela familjen samlad för lite go mat =)
åkte en sväng i jänken, för att nu äntligen bara sitta i soffan o koppla av...
pattsy är påväg hit oxå och vi ska ta en kopp te o tjöta lite...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: