Fredag afton

2009-06-12 / 23:42:27
nu sitter jag här det e fredagkväll o gubben sover o pattsy har åkt hem...eller rättare sagt jag körde hem henne för hon o tommy har jag ätit 4(!)kilo kräftor idag + druckit lite öl....
4kilo på 2 pers, shit, dom hade säkert lyckats äta ännu mer om det hade funnits
själv käkade jag revben o lite god grönsallad...sen blev lilla susie väldans trött eftersom jag haft en tuff dag på das work så jag somnade....vaknade efter hmm....vet inte med tommy o pattsy hade kollat på rocky under tiden så jag kanske 1-2h?
men jag e fortfarande trött så jag ska nog kunna somna...känner mig inte helt kurrant bara....känns nästan som jag har feber?!  sen har jag nog järnbrist...hmm hypokondrier kanske? ;) nä men ärligt jag e inte helt frisk....

imorgon ska jag jobba min jobbiga lördag oxå....det är en rolig runda men den är så satans lång bara...man blir ju så trött...men men det får väl gå =)
längtar till nästa vecka då ska jag knappt jobba =) blir bara mån,ons och torsdag sen ledig hmm låt mig tänka till nästa onsdag gud va härligt =) lite semester nästan =)

nä nu kanske jag ska duscha...eller så går jag o lägger mig eller tar en cigg ;)

puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: