förbannad!

2009-06-26 / 00:06:46
fruktansvärt irriterad o trött på mina kära kollegor idag...GAHHH!!! ibland blir jag bara så trött...orkar inte höra på deras gnäll...dom verkar tro att dom e ensamma om vissa problem när alla har samma problem...suck!
sen alla jävla sommarjobbare som har så satans bråttom så det inte blir ordentligt gjort...blir rent ut sagt förbannad!!!

så nu har jag avreagerat mig lite granna...
idag har det gått superbra för mig...o är verkligen nöjd med min insatts, känns skönt!
annars så har dagen idag mest innehållit jobb...

lämna jason på dagis idag o önskade en av fröknarna en trevlig semester och en annan blev jag nästan lite gråtfärdig för hon ska sluta =/ o hon älskar verkligen jason det märks på henne (hon sa det med...kan inte älska rakt ut men ja....) så det känns väldigt tråkigt för hon e en av mina favvisar, trist =(

nä nu måste jag sova ska ju börja kl 9 imorgon....trött jag kommer vara

puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: