folkrace

2009-06-26 / 23:33:48

imorse när jag va vakna va jag sjukt jävla trött...fick stressa iväg till jobbet för jag va nära o försova mig....väl framme på jobbet va det typ kaos...haft så mkt o göra att jag knappt hunnit röka...men när dagen väl tog slut så va jag lycklig över det...satan vilken helvetesdag...

kom hem o gjorde i ordning fika osv för vi skulle till anneberg hela familjen för o kolla på folkrace...tommy blev nog sugen på o köra...det är ju nått år sen som han sålde sin...väldigt trevlig kväll o jason va dödstrött nu när vi kom hem...givet vis tog vi en sväng på stan med i impalan innan vi parkera...
trött idag o jag bara fasar för morgon dagen vi får se hur många timmar det tar i detta varma väder =/ jaja ha en toppen dag imorgon ni som är lediga...
nu e det läggdax snart upp igen...

puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: