bilproblem

2009-06-17 / 23:13:40
hmmm....allt är Billys fel =P
igår skulle han dumma sig när jag va nere i garaget o hälsa på...då tryckte han på massa knappar osv...ställde tillbaka det så som jag trodde det skulle va...men en knapp ställde jag fel o vips så va batteriet urladdat
så när jag skulle köra jason till dagis vid 11.15 tiden så starta inte bilen...efter några samtal fram o tillbaka så kom min pappa med ett nytt batteri o min kära mamma va så snäll o sjutsa jason till dagis.
när jag väl kom iväg va klockan mycket och det blev lite småstressigt men allt löste sig o det e skönt det...

idag har jag insett att jag har en tvångstanke....tanken handlar om att jag vill gifta mig....
kanske är det för att tommy absolut VÄGRAR gifta sig,som gör att jag vill det bara mer o mer bara för jag inte kan få det...och idag så har så många av mina kunder berättat att dom ska köpa nån god efterrätt till deras BRÖLLOPSDAG!! och här står jag utan ring o allt...hmm känner bara att det är väl inte så farlig o gifta sig eller är det?
tommys argument är att man skiljer sig bara om man gifter sig...jo men det är ju sant eller INTE!
jajaja jag förblir väl i all evighet nobodys wife....till råga på allt en av mina älsklingslåtar....lite ironiskt

jag va bäst på jobbet idag med *sträcker lite på mig* kändes skönt o göra riktigt bra ifrån sig, det va ett tag sen sist....
men imorgon skulle det nog visst bli pissväder så då kanske jag e sämst =/ jajja vi få väl se...
jag har iaf sovmorgon imorgon sköööönt =) jason sover över hos mormor inatt....
nä om jag skulle krypa till kojs

puss puss
Kommentarer!
Postat av: Mange B

Grattis till att du var bäst! Jasså du vill gifta dig, då är du precis som 101 av 100 andra kvinnor ;-)!



Nu skall jag ha ett bloss och lite negersvett!



MB

Kommenterat - 2009-06-18 / 07:11:13  | URL - http://www.lucifer.se
Postat av: Nina

Vem fan vill inte gifta sig? Vad är problemet, man bor ihop, har barn ihop o lever livet ihop. Varför inte få göra sig fin o ha ett kalas o sen en årsdag att fira?



Det verkar som de flesta har trygg-hansa, Stefan har ju vart försäkrad där sen han va plutt o den funka ju utmärkt när hans tänder krångla.

Så det lutar åt det hållet fast den är dyr... :S

Ja bra tips för nr 2 är alltid välkommet, haha! Kram

Kommenterat - 2009-06-18 / 08:56:20  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: