BBQ

2009-06-23 / 23:13:59
kvällen bjöd på mysig grillning med glenn o linda,ida,jason o tommy o jag då förstås...pattsy tittade förbi för o säga hej då...(hoppas hon får det super duper bra i holland) jätte gott kött o gott sällskap...dock va väl vi alla lite trötta men det va trevligt ändå...=)

dagen idag började med sov morgon både jag o jason va väldans trötta...vi vaknade vid halv 10 hehehe så vi käka frulle o tog det lugnt o busa lite för att sedan ge oss av upp till mamma min....hon bjöd på lite lunch idag sen va jag helt färdig så jag sov middag med jason idag.
tror helt ärligt att det är nått fel på mig...är super trött hela tiden o har ingen ork...tyvärr e jag rädd att jag känner igen syndromen men jag ger det lite till o blir det inte bättre så får jag göra nånting åt det...
-jag behöver lugna ner mig
sen klippte jag mamma o hon va väldigt långhårig...och jason han va så söt undertiden....lekte med alla sin leksaker på sitt rum o va supernöjd

nu ikväll har jag lagt in räkningarna....så slipper jag imorgon....blev som det brukar men jag trodde vi hade mer räkningar...men dom sista kanske dimper ner imorgon alltid så typiskt när man vart redigbyx o lagt in allt...

imorgon ska jag på läkarbesök känns skönt att få bukt på saker o ting...hoppas det förblir så oxå... =)
sen funderar jag på ett o annat men jag håller det för mig själv ;) tihi
ska även börja jobba imorgon...är verkligen inte sugen på det, inte när det är sånt här underbart väder då vill man bara vara ledig...

funderat mycket på "lycka" idag....undrar om den verkligen existerar...idag har jag vart väldans låg o ingen ork... vill verkligen att allt i mitt liv vänder till det bästa just nu....för jag behöver det verkligen nu mer än nånsin

sängen nästa....

puss puss
Kommentarer!
Postat av: Pattsy

Ha de fint gums så ses när när ja är tillbaka.

Tänker på dig!

Puss

Kommenterat - 2009-06-24 / 07:05:23  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: