Wheels & Wings

2009-07-19 / 19:54:23
Torsdag: hade nästan ingenting o göra på jobbet....kom hem hoppa in i duschen gjorde mig lite vacker =) sen bar det av till torsdags träffen i tvååker. sjukt många bilar....brukar aldrig kunna åka på torsdagsträffarna för jag brukar alltid jobba kväll på torsdagarna...=/ sen åkte vi tillbaka in till stan o den va många jänkebilar redan då så det va som ett mini wheels o det stod folk utmed gatorna riktigt trevligt =)

Fredag:Vaknar o gör mig färdig inför jobbet även jason o packar hans väska....(tommy är nu ute på flygfältet o dirigerar bilar) åker o lämnar jason hos hans farmor medans jag ska jobba...ner till jobbet, gör allt som måste i 120 o när leveransen kommer så gör jag allt jädrans fort för jag ville bara bli klar...så 12.20 då lämnar jag jobbet...hem o hämtar inlinensen o sedan åker jag ut till gettrön, trött o varm när jag väl kommer fram....går en sväng där o kollar med tommy o charsten o får åka därifrån vid 4 när tommy jobbat färdigt...
åker hem o duschar o gör mig vacker, tommy lika så. hämtar jason hos svärmor o sen börjar vi cruisa hela familjen,..vid 8 tiden åker vi o lämnar jason hos min mamma som ska passa honom hela helgen, jag o tommy åker o äter romantisk middag på donken hahahaha sedan in i crousing rundan igen...ett varv tog 2½timme!!! helt smockat med bilar o folk!
sen ställer vi bilen o sitter o tjötar lite med billy o anna o massa andra varbergare...sedan va det läggdax!
tommy somnade fort men min mobil ringde o det va zitisen så vi tjöta lite o sedan kom rikard som ville låna våran soffa så det va full rulle....så vid 2 tiden kom jag i säng...

Lördag:vaknar tidigt...o det REGNAR!! skit med...efter mycket om o men o med gummistövlar på så tar vi oss ut till trönninge för o möta upp billy o anna o lyhme o pattsy o ronnie...vi tar oss ut till flygfältet o väl där ute så öppnar sig himlen helt o det bara öser ner...så efter några timmar ger vi upp o åker hem,pisseblöta....åkte ner till garaget för glenn behövde lite hjälp med nånting o tommy bestämmer sig för o åka med dom ut till fältet igen...jag åker hem för o vila lite...sen va det dax för den stora finalen hahaha....hämtar upp tommy o vi åker ut till trönninge för o grilla med anna o billy,frida o lyhme väldigt trevligt...sen ut för o crousa....allt glider på lite bättre idag än igår... o det va uppehåll hela kvällen tror jag...o tommy somnar 20 i 12 vilket är väldigt sent mot hur tidigt har brukar somna...till sist är det bara jag o pattsy o tommy kvar i bilen...lämnar pattsy på stationen, träffar stefan som snällt följer med mig o käkar (tommy sover fortfarande i bilen) ätit färdigt så åker jag ner mot harald nyborg för o möta upp billy o co...då vaknar tommy till (sov i 2h hahaha) tjöta lite med dom o sedan hem för o sova...va en väldigt trevlig helg med små grejer men men....nästa år vet vi ju hur det ska gå till iaf =) hahaha

Söndag: sov till ett halv 2 nånting...så satans skönt...va helt slut i huvudet s¨å det va skönt o få sova ut....tommy o billy hade gett sig ner till garaget...så jag klädde på mig o åkte ner när jag väl vaknat...anna kom dit o vi åkte för o hämta lite mat...sen åkte jag o tommy o hämta jason...sen handla lite på hajen för vi hade verkligen ingen mat hemma...kollade lite på tv o myste, sen gick jag o jason upp till skogen för o mata ankorna =)
o nu e det snart läggdax...är sjukt trött...blir ju jobb imorgon =/ känner verkligen inte för det men men det får väl gå....ska se om jag kan byta lite grejjor här o var...
hoppas ni oxå haft en trevlig helg =) bilder kommer senare....tror jag ;)

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: anna

håller med, det var en mkt trevlig helg

Kommenterat - 2009-07-24 / 12:56:47  | URL - http://helrenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: