fredag

2009-07-03 / 23:06:10
så trött jag va när klockan ringde i morse...snooza 30 min heheh =) men jag hann äta frulle o vi kom iväg i tid till dagis...sen ner o jobba o för en gång skulle känns det som så kunde jag sluta 3....brukar jämt o ständigt få jobba över hela tiden...hmm....
och vi har lite problem just nu med...skulle behöva ytterligare en ny sommarjobbare...vet ni nån?
har haft det trevligt i dag på das work iaf vi har skrattat o skojat en del =)

sen hämta tommy o jason mig hemma i impalan för o åka en sväng...blev till o käka ute idag med....sen drog vi vidare till svärfar i dagsås o hälsa på...till sist åkte vi till en sjö nära farfar så jason fick bada...så roligt han tyckte det va =D
sen vidare tillbaka in till stan för o hämta farmor för att vi skulle ut o plocka fläder...så nu blir det flädersaft =)

och nu har jag o tommy precis kollat färdigt på en film o jag tänkte hoppa in en snabbis i duschen o sen sängen...blir ju jobb imorgon igen...trist men sant...hoppas dagen går fort bara =)

puss puss
Kommentarer!
Postat av: carro

dagtid? jag börjar imorgon ;)

Kommenterat - 2009-07-04 / 18:09:37  | URL - http://bjorkhagen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: