grejjat o fejjat

2009-07-28 / 23:50:20
oj vad jag inte har hunnit med o blogga...

igår efter jobbet åkte jag hem o hämtade jason o sedan gick vi ner på stan...fick köpt ett par jeans o en tröja till mig o sockar o ett par byxer till jason. sen åkte vi till garaget o hälsade på när tommy o billy meckade lite avgasrör...
sen hade jag lovat testund med pattsy o jason ville så gärna följa med så vi åkte hem till henne o jason rev lite o grejja så det blev ingen lång stund men ändå, vi fick umgås lite iaf.när jag kom hem va det läggdax o jag o tommy la oss oxå...vi va ganska trött båda två...

idag efter jobbet åkte jag direkt hem till zita, vi fika lite o tjöta om saker o ting =)
sen åkte jag o handla lite snabbt vidare hem o pussa på mina pojkar, började röjja lite i köket o sågade lite lister (jason hjälpte mig såklart) men så saknade jag grejjer o sätta upp listerna med så vi begav oss till cheapy fick köpte det jag skulle + lite till. ingen idé o åka hem så vi åkte ner till hamnen, åt lite på hamnkiosken gick till stranden så jason fick gungat lite o gick vidare ut på piren o kollade båtarna (inte mitt nöje,men jag tyckte det va mysigt o umgås hela familjen) sen kom charsten in med clipper (båten) jason fick följa med ner i maskinrummet o smörja eller vad dom nu gjorde sen hem till mamma för o hjälpa henne med hennes internetbank, sen äntligen hem!

jag la jason som somnade med en gång,tommy tog tv:n o började spela sitt PiiiiiiP tv-spel, o då satte jag igång:
jag började skruva upp listerna o jag fick sandpappra lite så det passade,när dom väl va på plats började jag städa upp på bänkarna i köket, jag o tommy har en förmåga att lägga saker där som man inte vet vad man annars ska lägga dom...så nu fick jag röjjt på på bänk o i "skräp lådorna" så nu e köket riktigt fint...o imorgon ska jag fortsätta sätta upp lister så jag blir klar med det satans jädra köket nångång...även tänkt o åka till gekås imorgon, jag måste ju fylla upp mina förråd nu igen...börjar bli tomt...
suck i bland blir jag så trött på mig själv att jag aldrig kan bara sitta still o inte göra nått...utan hela tiden ska det hända grejjer, inte konstigt att jag alltid e trött o nu ska jag verkligen sova!

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Mange B

Inte konstigt att du är trött ;-)! Softa ner ibland!



Kram

Kommenterat - 2009-07-29 / 21:29:28  | URL - http://www.lucifer.se
Postat av: Anonym

jag e oxå trött på det jävla spelet

Kommenterat - 2009-07-29 / 22:11:48
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: