Tisdag

2009-07-06 / 23:14:21
idag har jag sytt o sytt...o blev nästan färdig MEN min vanliga tur..när jag bara hade tyllen kvar att sy på,så tog trådjävlen slut...gahh jag hatar när jag inte kan göra klart nånting jag börjat på...

lagat mat idag med...hehehe första gången på väldigt länge kändes det som men det va väldigt gott...=) lite trött på köpemat nu om man säger så...

har även tvättat volvon invändigt idag...SHIT säger jag bara....efter att tommy har haft den som sin bil i 1½år så såg den inte så fin ut inuti längre så jag tog mig i kragen o åkte o städa den...vilken skillnad....den va inte renast men nu skiner den...efter att tömt den på ett lass grus o massa annan skit....

sen har jag även tvättat massa kläder idag....o umgåtts med pattsy för första gången på länge känns det som...väldigt trevligt saknat henne juh =) vi tog en kopp te o tjöta som vanligt (köpt nytt te idag,nått slags choklad te) kvällen slutade med en klippning på pattsy...blev väldigt fint...men jag vill inte höra nått gråt imorgon bara ;P

imorgon ska jag försöka städa...hade planerat o göra det idag men jag orkade inte efter en sån intensiv dag....har även tänkt o kanske gå en sväng på stan...ska iaf ha en mysdag med jason =)

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Pattsy

va gulligt att du har tisdag som överskrift fast de va måndag igår =) förvirrad el?? ;)



Tack för te,pratstund å klippningen gumman.

Puss puss

Kommenterat - 2009-07-07 / 06:45:33  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Postat av: Mange B

Du är ju värre än jag :-)! Jag behöver också friseras snart!

Kommenterat - 2009-07-07 / 08:08:33  | URL - http://www.lucifer.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: