trotsbarn o optikerbesök

2009-07-22 / 22:12:15
GAHH att lägga små barn i trotsåldern är inte lätt...han vill inte ha napp inte snutte inte kudde eller täcke...helst ingen madrass o sova på heller...blir man tokig eller vad blir man?
efter en timmes bråka o kiv o gråtande somnade han så gott med nappen i munnen o snutten i handen...visst e det skönt när barn sover ;)

idag efter jobbet va jag hos optikern o har äntligen fått inhandlat mig 2(!) par nya glasögon känns riktigt bra o det blev inte så himla dyrt heller gick på 2600kr inte så farligt hade räknat med 3000 iaf...så det känns bara fin fint.
men det är då inte lätt o välja bland så många glasögon o alla fina är förstora för mitt lilla, smala fejs...man blir lite små sne...till sist hittade jag två par som kändes bra...helst ville jag ha ett par helt rosa..=D men det hade dom så klart inte =/

så ser dom ut...men det är då inte lätt...men vi får hoppas att det blir bra =)

nu har precis lagt in räkningarna o känner mig fattig,att man aldrig kan va rik...hehehe =)
jag får väl jobba ännu mer än vad jag redan gör antar jag...=(

nu ikväll va rebecka o lars här på en kopp kaffe,det va längesen o väldigt trevligt o jag bjöd på mina muffins som jag bakade igår o dom tyckte att dom va goda =)
nu måste jag verkligen lägga mig i tid idag...men som vanligt blir det sent ;) hehehe

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: zita

sjukt snygga brillor ;)

Kommenterat - 2009-07-23 / 20:55:20  | URL - http://rosihas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: