Fredagkväll

2009-07-10 / 22:37:46
fredag kväll o jag känner mig helt färdig...jobbat idag...slutade innan kl3 men jag o chefen åkte o shoppade loss på kontorsleverantören...köpte massa roliga saker som ska pryda mitt skrivbord...o just nu är jag chef! känns lite halvt skämmande o va det i 3 veckor...har inte vart det så länge innan men det ska nog gå bra...skönt o få en paus från körandet iaf...

när jag kom hem va klockan halv 5 helt otroligt va snabbt klockan rinner iväg...men lilleman o tommy hade gett sig av till garaget för billy skulle sätta på sina nya däck med sina nya skitsnygga fälgar...jätte fina verkligen....så jag köpte lite hämtmat så åkte jag ner dit o vi käka, sen tog jag med mig lilleman så åkte vi hem o började kolla på "hitta nemo" väldigt fin o bra film tycker jag...sen kom tommy o då va det dax för pyret o sova...

o nu har även tommy gått o lagt sig, och jag borde nog sova men jag är inte riktigt trött på det viset än...o grannen här intill (örjan) har fest så jag får nog vänta tills dom gett sig av till krogen så det blir lite tyst o skönt iaf...förtillfället är det ett himla hallå men det är helt ok =)

kanske borde ta mig en kopp te...men trist o sitta här själv...blir så rastlös på helgen när jag e ledig...känns som jag slösar bort min ledighet om jag inte gör nått kul...men kanske därför jag e trött jämt?! borde kanske ta det lugnt lite oftare...men jag gillar o ha fullt upp fast ändå inte...svår balansgång...

imorgon blir det iaf superpartaj o jag måste stryka....åhh så trist men ett måste...ska bli kul o få komma ut o ha kul igen bara jag o gubben =) känner att det kommer bli bra!

Puss o hej
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: