TAVLA!

2009-07-30 / 22:18:39
åhh vad lycklig jag e idag....daniel kom med den underbara tavlan han har gjort till mig =) den är så fin o han har lagt ner sååå mycket jobb på den...det är ju som sagt ingen vanlig tavla, utan har har gjort den av pärlor (du vet en pärlplattetavla)
helt underbar jag blev så rörd o glad det går inte o beskriva hur snällt detta är =) så dealen är att jag klipper honom free resten av hans liv...här är en bild på den...kom i håg att tavlan är 50x50 cm ( ganska stor= ganska många pärlor)
i just looooove it!


annars idag har jag vart skit seg på jobbet men fick gjort en hel del ändå...efter jobbet va jag i fbg o banka som vanligt drog vidare upp mot vbg o ringde morsan o hörde vad hon o jason hittade på,då skulle som precis fika så jag passade på o åka dit o fika lite jag med...krusbärspaj mmm va gott =)
sen åkte vi till blomsterlandet, va ju tvungen o köpa nya blommor eftersom jag hade 2st som dött...(på nått konstigt vis hehe = susie glömmer o vattna)
vidare hem där jag lägger mig o vilar i 20min sen va det dax o dra ner på stan med billy o anna...gick länge runt runt tills vi hitta nånstan o käka. idag blev det bodegan...va la sådär tycker jag...
gick lite på stan o mös med o givetvis skulle jason åka karusell ;)
sen va det hemgång o läggdax med en gång....o jag ska snart ner i säng jag med för jag måste upp lite tidigare imorgon glömde tanka idag så jag måste gör det på morgonen....fan va surt =/

förresten så har tommy samlat på sig en massa pluspoäng idag...han har gjort färdigt förarbetet på jasons rum! (har bett honom göra detta sen i december månad när jag började) men men sakta med säkert går det frammåt...så imorgon efter jobbet får jag väl ta o handla lite täckpapp för den tog slut sist jag målade...så får väl jag måla lördagkväll när jason sover o tommy är ute med grabbarna o härjar =)

nu e det sängen Puss puss

Ps. här e en bild på mig i ett av mina nya glasisar =)

oj va stel jag blev jajja det e "sekreterarlooken" ;)
Kommentarer!
Postat av: weronika

den var jätte fin ... mvg ++++++++ till konstnären..

Kommenterat - 2009-07-30 / 22:43:06  | URL - http://weronikaz.blogg.se/
Postat av: Daniel

10609 pärlor närmare bestämt... Lägg originalbilden jämte så man kan jämföra vettja :)

Kommenterat - 2009-07-30 / 23:08:34
Postat av: Nina

Väldigt snygg tavla! :) Va vuxen du blev i dina brillor.. Kram

Kommenterat - 2009-07-31 / 10:00:51  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Postat av: Mange B

Hejsan! Du ser ju riktigt bra ut i de glasen :-D! Grattis till tavlan! Vad kan jag göra åt dig för att free haircut resten av mitt liv, jag är gammal så det är inte sååå många år kvar!

Inget komplicerat alltså :-D!



Mange B - Kan det mesta

Kommenterat - 2009-07-31 / 18:08:05  | URL - http://www.lucifer.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: