tisdag?!

2009-07-07 / 17:11:47
HAHAHA snacka om att jag e tankspridd...trodde det va tisdag igår...hahaha jag e bra virrig ja.....
idag är det iaf tisdag...o jag e sjukt trött...cyklat massa idag, vart en sväng på stan köpte en kofta till mig på rean o två bamse tröjor till jason oxå på rea...( just nu älskar han bamse)
sen hem o käka lite mat...vi tig med maten till mormor så vi käka där o sen gick jag o jason för o sova middag o jag somna o sov längst...helt färdig....hade verkligen behövt semester...tur att det itne är långt kvar till december....SUCK!

sen en fika så man vakna till liv...sen upp på cyklarna igen för att mormor hade lovat jason o åka o kolla på fiskarna i djuraffären...en sväng in på öb med för mitt tvättmedel tog ju slut igår....
sen hem packa upp saker o ting....givetvis fick jag inte städat idag heller =( men men får se om jag har mer ork imorgon innan jobbet...
snart kommer svärmor o charsten...vi hade planerat grillkväll idag...hoppas bara vädret håller i sig....ser ut o va lite sisådär...men det kan nog gå....

ut o starta grillen...

puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: