onsdag

2009-07-08 / 23:13:54
Susie har virriga veckan....hahha åkte ifrån både cigg o mobil idag när jag skulle till jobbet...som tur va körde jag i vbg så lilleman o gubben kom o lämna dom =) så fick jag en godnattpuss på köpet oxå =) har även trott hela dagen att det är torsdag idag....helt skumt....=)

fick bokat tid hos optikern idag....så nu blir det nya brillor...jag ser ju knappt längre...kanske därför jag e virrig ;)
jobbat idag som sagt o det gick piss =/ men men hoppas på bättre imorgon fast jag har svårt o tro det =/

blev påminnd om mitt förfluta idag...hemskt o höra om andra barn som va mycket yngre än jag o som mår så dåligt....man undrar ju vart samhället är påväg....det värsta är att det är genetiskt, så jag hoppas innerlig att jason inte ärvt det från mig....jag håller tummarna....jag har iaf lärt mig o leva med det....men det är itne lätt o förstå nått sånt när man är 10år....

just nu sitter jag på balkongen...har rökt mig en sista cigg för idag o ska nu krypa ner i sängen....det ser tyvärr mörkt ut för mig på fredag...verkar som jag får köra dubbla arbetspass =/ jaja...jag e ju ledig lördag iaf...
man får tänka på att det är pengar iaf¨, då blir det ju lite lättare...(eller inte)

puss o god natt
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: