HALLON

2009-07-21 / 22:02:11
tjolahopp tjolahej!

idag efter jobbet hade mannen min o jason gjort mat: TACOS! mums mums... sen tyckte jag att tommy kunde få lite egentid med sitt kära tvspel.Så jag o jason började gå upp till skogen,där hittade vi massor av vildhallon så min mamma kom o mötte oss så började vi plocka,jason va jätte duktig på o plocka han med =)
När vi inte orkade plocka mer så gick vi förbi ankdammen, då hade en ankmamma fått ungar, så små o så söta....hade tyvärr inte kameran med mig så jag fick inte tagit nån bild på det...
när vi kom hem dröjde det inte länge innan pattsy ringde på dörren o då va det TEDAGS! härligt det va längesen...vi satt på balkongen o rökte o snacka massa strunt...väldigt trevligt tack för sällskapet gumman!


sen blev jag väldigt sugen på o baka nånting med mina nyplockade hallon....gav mig av till hajen o köpte lite ingredienser så det blev vitchokladmuffins och chokladmuffins båda med hallon i! väldans goda =)



nu ska jag snart hoppa i säng...är så satans trött hela tiden...helgen tog väl ut sin rätt antar jag...o sen har jag lite ångest för att jag ska köra på lördag...känner inte alls för det..men men det får la gå!

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: carro

åå såna hallon är ju å goda.. vi har såna på tomten.. ska röja upp lite där för man når ju bara en liiten del av dem..

Kommenterat - 2009-07-21 / 22:07:41  | URL - http://bjorkhagen.blogg.se/
Postat av: Pattsy

de såg gott ut babe ;)



Tack själv för testunden, alltid lika trevligt =)



Puss

Kommenterat - 2009-07-22 / 07:03:46  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: