ett varv på stan...

2009-07-15 / 22:50:20
åhhh va trött jag e idag...känns att jag inte är van vid o jobba på detta sättet jag gör nu...jag e ju inte direkt morgonpigg....hehe ;)
men dagarna springer iväg o idag har det vart riktigt fint väder =)
när jag kom hem från jobbet så dröjde det inte länge innan lollo kom =) härligt det va ett tag sen vi umgicks =) jag hade lovat o fixa hennes hår nu innan wheels...sagt o gjort...färgat o färdigt...kunde inte låta bli o klippa lite heller ;) tihi

sen lagade tommy mat =) härligt nu när jag jobbar o han e hemmafru,ombytta roller förnöjer =D
sen va det dax o dra en varv på stan...tänkte att det blir inte så länge eftersom det snart va läggdax för lilleman....men icke vi va inte hemma förrens halv 10...men skönt för lilleman slockna med en gång...o imorgon kanske han inte väcker mig en timme innan jag ska gå upp...det har vart lite små svårt o få honom till o somna dom senaste dagarna...kanske beror på värmen...vad vet jag ?!

nu ska jag hoppa ner i sängen...ska ju orka jobba imorgon med...men snart är det ju helg...längtar såååå =)
hoppas på fint väder o goa vänner =)

puss puss
Kommentarer!
Postat av: zita

Jag rände oxå på stan igår kväll ju, tiden rann iväg för oss oxå, den blev if inte mer än kvart över nio, men va folk det var? ska försöka slå dig en pling sen idag. kössssss

Kommenterat - 2009-07-16 / 10:54:39  | URL - http://rosihas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: