bara ben...

2009-07-03 / 00:09:56
hahaha många i min närhet har reagerat på att jag jobbat i shorts idag...brukar aldrig ha det för jag gillar inte o visa så mycket ben...börjar köra till knäna sen räcker det...o jag har bara fått glada miner för det oxå =) hehhe det är för att dom vet hur jag e ;) hade tänkt o få lite färg på benen men det verkar ju hopplöst....(för sola hatar jag ju)
jobbat iaf...varmt o all glass slut...helt otroligt....men jag o erik hade ganska kul ändå =)

innan jobbet i dag va jag o luncha med pattsy inget särskillt bara lite donken...för vem orkar laga mat i den här värmen?! inte jag iaf...=)
väldigt trevligt va det iaf...har inte sett henne på ett tag...o hon hade köpt hem te till mig från holland med karamell smak =) tror det kan smaka riktigt mumma =) får testa imorgon kväll eller nått sånt....

nu ska jag lägga mig för jag ska ju jobba tidigt imorgon....klockan ringer väl strax efter 7 =( suck va trött jag kommer va...

puss puss
Kommentarer!
Postat av: Nina

Usch för att gå upp tidigt! Imorse gick jag o lillan upp halv sex för att vara klara när de öppnade frukostbuffen på hotellet, i morrn får vi iaf sova till halv sju. En HEL timme längre.. ;)

Kommenterat - 2009-07-03 / 16:46:23  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: