åktur

2009-07-24 / 23:08:40
denna veckan nästan avklarad...bara imorgon med i glassbilen...känns väldigt tungt för tillfället,känner verkligen inte för o sätta mig i en glassbil igen när jag vart ledig från körandet i över 2 veckor...men men det får väl gå =/

idag efter jobbet tog jag en sväng i några ynka affärer i falkenberg,vilken tråkig stad fanns ju ingenting...så det blev himla billigt o bra =)
kom hem till en sur tommy...efter lite övertalning o fjäsk så åkte vi till garaget o tog ut finbilen =) åkte o tvättade den o sedan en sväng ut till trönning o hälsa på gänget där...vidare till dagsås för o hämta svärfar som skulle till hamnen...o sen kom trönninge packet haha o vi gick in på "tivolit" i hamnen vi vann några gosedjur i "klon" sen åkte jag o tommy en spysjukåkar karusell...va lite blek när den va färdigt haha o jason ville åka nånting med så han o tommy åkte radiobilar =) jason älskade det o speciellt när dom krocka...tror inte min lille plutt är helt frisk hehehe ;)

åkte om donken på väg hem med o köpte cheeseburgare mums =) o nu ska jag verkligen lägga mig bums...blir ju en jobbig dag imorgon....pust o stön...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: