virus!

2009-01-28 / 21:55:53
Gud vilken soppa...fick värsta viruset på datan via msn idag o det spred sig som en löpeld!!!
som tur är finns rikard som fixade till min lilla baby så nu e min laptop helt frisk igen, Tack Rikard! =)
nu har jag äntligen fått min vitlöksdipp oxå jag o gerty (beccs) tog ett reält lass mums va gott =)
sitter här o funderar på o klippa lugg igen?! vad tycker ni? tacksam för lite feedback....
får ofta dom tankarna när jag känner mig lite tråkig på knoppen...ska nog färga håret helsvart igen det bli väl till helgen när jag har tid antar jag...
imorgon blir det jobbet oxå sista dan denna veckan...sen e jag faktiskt ledig en hel vecka det ska bli skönt =) hehe
puss o hej
Kommentarer!
Postat av: Mattias S

Tjaba!

Jag hade fått en typ en bild av dig via msn. Tur att jag inte kollade på den då! Då hade Rikard haft mer å göra...

Kram

Kommenterat - 2009-01-29 / 07:43:41
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: