usch...

2009-01-20 / 19:48:42

....vad jag e trött nu....jag o chefen spelade in en tur idag som var helt hopplös...ingen fullständig karta eller nått man fick gissa sig fram....o jag var så trött så dom första två tre timmarna flummade jag mig igenom hehe chefen trodde jag va knäpp =) men till slut va vi äntligen färdiga....dom lite glass i stora frysen o åkte hem till billy o anna med dom....billy sken upp som en sol =)
sen trodde jag att jag fått mitt gh idag men icke då har dom fel skickat det så det ligger i fbg...förhoppningsvis kommer det imorgon..,
när jag kom hem sen så tryckte jag i mig lite mat sen bar det av till affären...stor handla för 750kr helt sjukt kändes som man inte fick nånting för pengarna..
och jason har redan somnat...så himla skönt inget krångel idag =) kanske beror det på att jag är själv hemma o tommy är o tränar ;) nä nu ska jag sätta på en kopp te o kolla på shear genius...
over and out!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: