SKIT!

2009-01-21 / 21:21:20

Fans jävla skit! vilken oturs dag jag har haft idag...börjar med att jag glömmer plånboken hemma upptäcker detta när jag är på jobbet...sen sticker jag o björn(chefen) ut för att spela in en tur som heter getinge allt börjar bra men sen så kör vi fel o kommer inte fram o sen helt plötsligt ska jag ut ur bilen för att röka o då händer det: Jag tappar mobilen i marken o tänkte itne så mkt för den hade strumpan på sig så jag tänkte:det va väl ingenting. tills jag ska ta upp den o ringa o inser att halva displayen är sönder...GAHHHH blir svin sne för susie det stora puckot teknade ingen försäkring för mobilen för hon tänkte "jag har ju aldrig haft sönder en mobil varör betala för en dyr försäkring när den ändå aldrig går sönder" PUCKO!!!! ja så nu kan jag inte läsa medelanden kan dock prata i den som tur e....men imorgon ringer jag försäkringsbolaget o hoppas dom vill hjälpa mig lite....
men inte nog med det....jag o björn va trötta o hade bara sista samhället kvar tills björn upptäcker att batteriet är slut i bandspelaren o då kan man inte höra nånting av vad vi förklarat den sista halvtimmen....o vi bara sucka stanna till på statoil för att köpa batterier men nej då e dom slut.....letar reda på en affär o får tag på det o får börja om....vi va ganska glada när vi var färdiga o fick åka hem...

men när jag kom hem så hade jag äntligen fått mitt GH så jag o tommy lirade lite...jag är dock bättre än han hehehe =) *stolt som faen*
nu försöker tommy få jason att sova...o jag e bara förbannad o trött o slappar i soffan får väl snart ta tag i guran o spela lite till....en cigg först såklart!
puss o hej!
Mobilfanskapet...

Jason hjälper till o packa upp GH

 Haha tommy lirar med den "coola" posen ;)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: