sjuk

2009-01-27 / 21:59:45

Jason blev sjuk nu ikväll fick feber o helt färdig =( han orkade ändå hålla humöret uppe medans gästerna var här...kanske var det alla paket han fick som gjorde det =)
så jag ska va hemma från jobbet imorgon o ta hand om min lille son o hoppas att han frisknar till o att det bara var nått temporärt...
jag kan inte fatta att det är två års sen jag fick min älskade son...tiden går allt för fort....
jag vill passa på o tacka alla underbara människor som grattat min son idag o alla fina paket han fick!
allt från pussel till skor till motorsåg till lastbil,brandbil,pysselbok, glas mm
e ganska trött nu vart en stressig dag...hoppas bara att morgondagen blir lugn!
ska iaf gå en promenad ner till stan o hämta ut paket =) weiii alltid lika kul!
puss o hej

mamma o jas myser

Sitter hos farmor o öppnar paketLeker med sitt nya lego m pappa
Får mer paket av mormor, farfar hjälper tillBrosan o Rikard sitter o samtalaröppnar mer paket =)





Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: