lite ljus...

2009-01-22 / 10:09:53
Pratat med mitt försäkringsbolag ang min mobil o det ser ljust ut...min mobil har inte sjunkit i värde så jag kan plocka ut en ny likadan o bara betala självrisken på 1200....skönt! bättre än o betala en helt ny själv....använder just nu min gamla skönt att den inte är paj...hehehe förvånar mig inte om den går sönder idag....då tror jag att jag sjuter mig själv :P
just nu håller jason på o leker med en stor pappkartong o jag tar mig en kopp te o funderar på att snart klä på mig lite kläder...går runt i min morgonrock som tommy kallar för "stinky" Hmm undrar varför =)
ska iväg o köra glassbil idag....inte alls sugen på det för det är den tråkigaste runda jag nånsin har kört...jaja det blir pengar på kontot iaf...
nu ska jag trilskas lite med jason (alltså försöka få på han lite kläder vilket han alltid vägrar)
puss o hej
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: