helt färdig

2009-01-25 / 21:09:43

Totalt slut...ont i hela kroppen värst i svanken hmm....jobbat häcken av mig idag känns det som...städat som en dåre och klippt 3 pers umgåtts med lars o beccs hela dagen...vi kunde inte välja vad vi skulle äta så det blev som vanligt på söndagar en pizza...o jag blev äckligt mätt *urk*
fan jag känner mig nästan bakis ändå inte rört nån alkohol på en vecka...
jag o beccs har påpekat idag att man behöver lite uppskattning o romantik vilket karlar inte riktigt förstår...varför tänker inte män som oss kvinnor?! och tar egna initsiativ utan tjat?
suck jag blir så tröööött!
saknar o få blommor o presenter o vackra ord sagda...*drömmer mig bort*
precis lagt in räkningarna med...kul liv man har när man får 400kr kvar när räkningarna är betalda...SKJUT MIG!
orkar fan inte med ekonomi längre...längtar till sommaren då tjänar jag stora pengar,,,
nä ska nog snart krypa ner i sängen ska upp tidigt o jobba imorgon igen...usch börjar bli trött på o jobba varenda jävla dag....
puss o hej

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: