äntligen kväll...

2009-01-19 / 18:08:14

äntligen börjar klockan bli kväll...jason har nån timme kvar o leka...
jag har tvättat 4 maskiner tvätt idag...lagat lite mat bjöd mina föräldrar på mumsiga varma mackor som tack för att dom passade jason medans jag var på läkarbesök.
stekt pankakor till jason o tommy som vi precis ätit...dom var riktigt goda =)
läkarbesöket idag var ingen höjdare....känner mig lite depp idag faktiskt....men det e bara o blicka framåt o försöka bli glad o acceptera sitvationen.
sen satt jag o jason o pussla samma pussel i över en timme....grabben älskar verkligen o pussla.
om nån timme kommer beccs o lars o hälsar på det blir visst till o titta på innebandy ikväll....kul *not* jaja får väl lägga mig i sängen o glo på tv där om jag blir alltför uttråkad....men jag o beccs kan ju alltid sitta o tjöta lite =)

Jason hjälper mamma med sängkläderna =)

jason pusslar sina pussel =)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: