where is the love?

2009-02-05 / 11:34:30

Sitter här i min ensamhet o lyssnar på MTV o just nu kom en gammal go låt på...where is the love?
så jävla bra...längesen jag hörde den nu...den får en att fundera ;)
lämnat lilleman på dagis o ska snart börja göra i ordning min arbetsväska...men nu känner jag bara för o sitta här o njuta av min egen tid....
nu har min helvetes arbetsvecka börjat igen...trist väder alla e fattiga hur fan ska jag reda ut denna veckan? på jobbet ligger vi under i snitt vilket inte känns så bra...men i dag kan jag nog lyckas men fre o lör blir det tufft....
gahhh hade velat ligga sked nu o bara gosa är på mys humör o ont i magen har jag oxå...=/
nä nu får jag nog sätta lite fart
puss o hej

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: