Utmanad

2009-02-25 / 22:49:24
ja det verkar som folk utmanar mig till höger o vänster =)
orkar inte utmana fler....gud va tråkig jag e =P
jaja här kommer min bild



Detta är när jason packar upp vårat GH


annars idag har dagen varit lite si o så...regnig o grå o kännt mig lite ensam....
sen fick man inte lönen idag heller =( krångel med banken...gahh blir så trött...
det märks i mitt humör att man snart ska få sin mens...fruktansvärt deppig o ensam så känner jag mig alltid innan fast jag vet att jag inte är ensam...
åhh jag vill verkligen krypa in i en famn som kramar om mig hårt o länge...

hoppas det inte regnar imorgon...känns som det kommer bli en super tuff/jobbig dag på jobbet...
nä borde nog gå o lägga mig men är nästan för trött för att resa på mig ;)

puss o hej
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: