meningslös..

2009-02-18 / 21:05:55

Vilken meningslös dag...inte gjort nått vettigt...
har dock
*bytat tvätt tid
*tvättat jason 2x dubbeldusch
*bytat sängkläder
*lagat mat
*hälsat på tommy på jobbet
*handlat
*tankat bilen
min dag i ett nöt skal har även druckit en o annan kopp te o ätit en glass =)

o idag är det säsongspremiär för greys...så skönt att det äntligen är nått superbra o titta på...

inatt/imorgon blir tuff...ska ställa klockan på 03.50 för att ge jason välling innan kl 4...sen ska vi åka till östra i gbg vid 05.30 ska ska jag hämta upp mamma som ska följa med mig...ska va på sjukhuset innan kl 7...bara väglaget är ok imorgon...o hoppas allt annat oxå blir bra!


annars så känns mitt liv väldigt bra just nu.... ;)



äter macka i sin egna fotölj

läser lite bok o kollar tv samtidigt

varma mackor till kvällsmat =) mums godare än vad dom såg ut =)

Kommentarer!
Postat av: Martina

Nämen, vad ska grabben opereras för?

Kommenterat - 2009-02-19 / 16:52:42  | URL - http://livetpasolang.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: