kvällen

2009-02-05 / 22:52:39
då va det kväll o susie har kommit hem från jobbet...gick itne så bra idag som jag hade hoppats på men men...
precis ätit goda ostmackor men paprika på o druckit en kopp te till...han nämligen handla innan jag kom hem...händer ungefär 2ggr om året att jag e hemma innan 22 hehehe =)
Mina mumsiga kvällsmackor



känner mig helt jävla färdig...både psykiskt o fysiskt...jobbiga ord o stava till när man e trött...har iaf vart redig idag o haft mina rackans glasögon på min nästan hela dagen...(optikern vill att man ska ha på sig dom alltid) måste köpa nya är trött på dessa som jag har...men det får bli en bit framåt när man har lite cash över ;)så fin man e i sina rackarns brillor, knappt sleten ;)

annars så har dagen typ varit jävligt grå...dom hade firat att jason blev 2år på dagis idag iaf...han hade fått en jätta fin "bappbil" (lastbil) hehe nu sover båda karlarna i hushållet...o jag måste in i duschen o fräscha till mig lite känner jag...ska bara ;)

puss o hej



Visst kan man va söt när man ätit glass =)


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: