trött o konfunderad

2009-02-11 / 22:51:25
är jävligt konfunderad idag...o jävligt trött....
inte fått nått vettigt svar...eller inte ett svar som e acceptabelt...varför ska allt vara så jävla svårt?
sån jävla lust o bara skit i allt snart...kan det inte gå lite min väg...varför ska allt va så jävla piss i motvind?!
för trött för att engagera mig just nu...borde verkligen gå o lägga mig för min hjärna är kaos o borde få lite vila...=)

ganska bra dag på jobbet idag dock....sen ringde zita o hade haft en jobbig dag på väg till det lilla sjukhuset hahaha =) tur att hon ringde o piggade upp mig lite....=) puss love u gumms
nä borde duscha men jag orkar fan inte...gör det imorgon istället ;)
natti natti
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: