tjolahopp

2009-02-06 / 11:40:55
idag är jag på bra humör...kanske är alla hormoner i kroppen påväg ut =) känner att yes det e gott o leva =)
förvånad att jag e lycklig idag med tanke på det gråa vädret men idag kan ingen stoppa mig!!!
ändå har det inte hänt nått särskillt mer än min son väcker mig med lite pussar*sååå söt*

han är på dagis nu o jag laddar inför mitt nästan 12h pass på jobbet...yes va kul det ska bli...*ironisk*=)
funderar på o spela in i dag på turen för jag kommer nog inte ha så mycket att göra idag...gjorde ju en så super siffra förra gången så det blir nog dött idag....vi får se hur jag gör...

hmm funderar på vad jag ska käka till lunch är inte speciellt hungrig faktiskt men jag vet att jag måste äta nånting annars kommer jag dö av hunger i kväll....
nä nu ska jag röjja upp lite här hemma kanske dra ett varv med dammsugaren....jävla redigbyx =)

puss o hej
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: