söndagen..

2009-02-15 / 16:15:30

är veckans vilodag o det märks..sov till 11.45 hihi trött ibland =)
va på jättemysig middag igår hos jens o magdalena väldans trevligt...lite små fulla blev dom väl karlarna hehe jag va nykter o fick köra trevligt trevligt...
just nu håller jag på o lagar lyxmiddag jag e tok hungrig ska bli så gott...som tommy brukar säga det knullar i munnen (när nånting är väldigt gott )
det blir potatisgratäng o fläskfilé helstekt med möe vitlöks gojs i mmm....

nu får jag väl ta tag i det hela...kan ju inte låta maten bränna vid...blir som sagt en väldigt lugn söndag

puss o hej

lite bilder från gårdagen....

Jason o Joshua spanar in det stora godis skålen =)



Jens serverar tommy en mysig drink ;)


Jason rider på Jens axlar =) klappar fint

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: