söndag

2009-02-08 / 10:22:35
Då va det söndag o jag e lite små trött ändå har man sovit ganska länge....trött som satan igår när jag kom hem...titta på melodifestivalen med gerty för våra karlar skulle tvunget spela tv spel *kul liv när man är 30* så vi fick ligga i sängen o glo jaja...

igår fick jag även en snilleblixt...ska måla om vårat sovrum imorgon tänkte jag så jävla trött på hur keligt det ser ut där inne...så jag tänkte röjja ut det mesta där ifrån idag så jag kan börja med en gång imorgon när jag lämnat jas på dagis...ska åka till zita senare ikväll o hämta das färg =) hon kanske kommer o hjälper mig lite imorgon med efter skolan...=)

så idag blir det röj i sovrummet...
åka o kolla på innebandymatch...
tvätta lite...

usch o jag e redan trött o har inte ens börjat...=) puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: