söndag kväll

2009-02-01 / 21:53:39

Då va veckan slut...och en ny börjar imorgon...idag var jag o jas ute o gick när jag hämtat honom hos morsan det va riktigt härligt väder...lite kall vind dock...
sen skulle jag åkt till annika o mucki men dom kom hit istället...klippte dom o sen kom rebell o larry kolla på fotboll..vilket va sjukt jävla tråkigt så jag o beccs åkte till hajen o handla lite food...
ställde mig o laga lite tacos när vi kom tillbaka...mumsa i oss det sen så gick jason o bada han fick med sig en grön badbomb ner i vattnet vilket han tyckte va riktigt roligt...efter det så¨va han så duktig o somna i sin egna säng utan värsta fajten vilket är lite framsteg...
spelade lite gh med tommy o vann givetvis heheh =) han tyckte det va tråkigt o gick o la sig hehehe dålig förlorare...
nu sitter jag här själv i soffan o glor på film samtidigt som jag små surfar lite...imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på...funderar på en lång promenad upp till morsan...så hon kan bjuda mig o jas på mat =)
prata med lilla rosita idag med...älskar dig gumman bara så du vet!
puss puss

over and out!
 Jas simmar i sitt supergröna vatten =)

sötisen nummer 1!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: