Operationen

2009-02-19 / 19:33:08
gudars helt slut idag...sov totalt 3h inatt...lagom mosig när klockan ringde strax innan 4.
jason har var så duktig idag...så god o glad fast man vet att det gör nog lite ont...
operationen gick galant o han har fått en kateter som är lite bökig men det går...så nu är hans lille snoppis som den ska eller iaf när den har läkt färdigt...o han kissar som en tok... det känns toppen...
det ända negativa är att dom vill att han ska va typ sängliggande i en vecka! LYCKA TILL! alla som har en 2åring vet vad jag pratar om...omöjligt uppdrag....jaja vi får helt enkelt försöka...
bästa är att jag/vi ska upp till gbg på måndag igen o ta bort katetern så 3-4 dagar ska man väl klara av...=)
annars har det vart en tröttsam mycket vänta dag...helt färdig....ska glo lite på tv sen blir det till sängen...ska bara ge min son en hel hög med smärtlindrig...hoppas han sover hela natten...
puss o hej


Jag o Jason innan operation...lagom sleten redan här ;)

Jason på uppvaket lagom söt =)


Nu är han vaken o vill helst ta bort alla slangar...men pigg som en mört dock lite groggy ;)
Kommentarer!
Postat av: Carro

hej !

sicken tur att operationen gick bra... såklart att han vill ta bort slangarna... :) sicken sötnos

Kommenterat - 2009-02-20 / 10:31:49  | URL - http://bjorkhagen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: